Skrn1 02leyla yok ben korkuyorum normal doğumdan p yüzden sezeryan istiyicem ama 40 haftası da dolsun istiyorum
Skrn1 Tugbakose-24 inşallah bekletir doktorum normal doğumda bildiğim kadarı ile 41 e kadar bekliyor inşallah 40 haftada olur bizimde
eylulicten Skrn1 o zaman baska 😊 38 de son muayenenizi olup 39 da aliyorlar diye biliyorumm 🤲 Allah kolaylik versin 🌺