Kızlar size bir sorum olucak normal mi sezaryen mi hala karar veremedik zaten daha küçük bebeğim 31+1 iz gelişi de makat duruş ama normal doğuma korkum olduğu için sezaryen isteyeceğim gibi genelde kaçıncı haftada alıyorlar ben tam 40 hafta dolsun istiyorum o kadar bekletirler mi