SaruMerve Mervekara5 canım benim bi kaybım var hamileyken 2.98 çıkmıştı hamilelik düzeltiyodu çok düşük olmasıda sıkıntı verilen aralık zaten 2,3-4,2 bunun arasında olanları normal değerlendiriyorlar
Canselyaren Mervekara5 yüksek cnm bnim diğer gebeliklerimdede çok yüksekti sağlıklı doğdular ama tabiki 2 buçuk üstü yuksektir
Mervekara5 Canselyaren tsh değil canım bu t3 zaten alt değer 2,3 yazıyor 2 altı nasıl olabilir ki 2, 8 e normal diyor doktorum
Mervekara5 Yesraan gayet iyi canım benim düşük iste ama doktor düşükde problem olmadığını söylemişti t3 bu değer böyle çıkınca aklıma takıldı
Nursaygi Mervekara5 Valla öyle bir oynuyor ki değerler benimde tsh geçen hafta pazartesi 3’tü cuma 4,17 falandı bende anlamamıştım nasıl yükseldiğini. 😬🙄 Tabi en düşük dozdan ilaca başladık.
Canan_bgrck Mervekara5 benim de TSH değerim düşüyor 0.02 şu an ilaç kullanıyorum yükselmesi için gebelikten oluyormuş boyun ultrasonu çektim önemli bir şey yok dendi inşallah düzelir endişe etmeyin
Canan_bgrck Mervekara5 ne mutlu sana işte canım Allah daha iyi etsin inşallah demekki önemli birşey yok