Gzmklncc 1 Yıldır idrar yolu enfeksiyonu çektim asla gebe kalamadım spermleri öldürüyor malesef önce tedavi olmak şart gebe kalınsa bile düşüğe neden oluyor 2 aydır tedavi oldum kurtuldum diyebilirim çok şükür eşim Mart’ta izine gelecek tekrar deneyeceğiz 2.5 yıllık evliyim eşim doğuda görev yaptığı için ilk başlarda korunduk istemeye başlayınca da enfeksiyon geçirdim süreç uzadı tayine 5 ay kalmışken Mart’ta deneyelim dedik.
Ben çok doktora gittim hepsi spermi öldürüyor , süreç uzuyor dedi kalınsa bile erken doğum riski ve düşük göz önüne alınmalı dedi.