AyseYldz Sadiyes Bende aynı durumdayım. Doktorum basta tek doz ol demişti. Sonra asi haberlerinden sonra olmasanda olur özel hastanede dogum yapıcaksın her sey steril dedi. Eski usul uygulama filan dedi . Ben de kararsız kaldim
ebrutrn AyseYldz herkes bi şeyler söylüyor ne yazık ki ikileme düşüyoruz bizde ama ne olur ne olmaz diye oldum yine de canım ben