ebrutrn Kızlar aşıdan sonra duş alinmaz diyorlar bilgisi olan var mı acaba ebe bana bisey söylemedi çünkü de bilgi verilen varsa yardımcı olabilir mi🤗
Nursaygi ebrutrn Banada hemşirem alma demişti 1 gün bekle demişti sıcak soğuk olup ağrı olmasın diye herhalde bende ertesi akşam duş almıştım 24 saat geçince. ☺️
Sadiyes Brcgms11 ya valla ben de aşılar toplatılmış diye haberlerde görmüştüm hiç güvenemiyorum şu aşılara ya olmamayı düşünüyorum ben de ama bilemiyorum
ebrutrn Sadiyes canım tarihleri geçenleri vs toplatilmis diye bi muhabbet geçmişti bende korktum ama bebek ve gelişimi için gerekliymis faydası varmış yani
AyseYldz Sadiyes Bende aynı durumdayım. Doktorum basta tek doz ol demişti. Sonra asi haberlerinden sonra olmasanda olur özel hastanede dogum yapıcaksın her sey steril dedi. Eski usul uygulama filan dedi . Ben de kararsız kaldim
prensesinannesi94 Ben bugün gittim 2.dozumu oldum ilkinde de bi etki yapmamıştı şuanda bi etkisi olmadı
karansmomm Dün ilk dozu oldum. 2. dozuda 1 ay sonra yapılacak. Beni çok etkiledi kolumu kaldıracak halim yok ve gerçekten omzum çok ağırıyor hareket ettiremiyorum dünden beri🙄
Ebruacr karansmomm canım aynı bende öyleyim aglicam nerdeyse çok kötü oldum Ateş de yapiyo hafif aklım gidiyo zor giyindim valla