kirpapatyasi0 Kızlar nasılsınız benim bat 20 belirti var mı yada test yapan 😊 benim göğüs hassasiyetim ve kasık ağrım var bekliyorum hala test yapmadım 😊
Aysegulozenc kirpapatyasi0 benim de beklenen adet tarihim 23 Ocak. 28 Aralıkta regl olmuştum. 15 ocaktan beri kasık ağrım biraz mide bulantım var başım çok ağrıyor arada baş dönmem oluyor. İlk bebeğimde hiç böyle bişi olmamıştı. Bende heyecanla bekliyorum. Hayırlısı olur inşallah hepimiz için. Sizler de böyle belirtiler oldu mu hiç?
babygirl01 kirpapatyasi0 bat 26-27-28 herhangi biri. Göğüs ağrım ve akıntım var normalde biraz sarımtrak gelirdi bu defa beyaz geliyor. Hayırlısı olsun, test yapmayı düşünmüyorum günümü bekliyorum😊
nisamom_ kirpapatyasi0 benimde aralık 28 di bat şimdi 25 gösteriyor canım göğüslerim biraz hassas bide kasıklarım ağrıyor gibi arada bugün test yaptım da erken galiba negatif çıktı 4 tanede kimyasalım war artık sağlıklı bir gebelik olacakmı diyede düşünüyorum🥹❤️
Hayal02 kirpapatyasi0 benimde 28i umudum yok ama bekliyoruz işte yoksa zaten doktorum tüp bebeğe başlıcak
kirpapatyasi0 Heidi7 bende bian yoktur kesin adet olurum diyorum bazende bu ağrılar başlayınca acaba diyorum test yapmamak için zor duruyorum😂😂
Heidi7 kirpapatyasi0 canım ben test yapmayı düşünmüyorum 😀 sende adet gününe kadar bekle bence, 31 inde kan vermeye gideceğim doktor o şekilde randevu verdi. İnşallah ikimizde güzel haberler alırız ben de çok sabırsızlanıyorum
kirpapatyasi0 Aysegulozenc bende 25 Aralık’ta oldum adet benimde kasık ağrım e göğüs hassasiyetim var hayırlısı olsun hakkımızda ❤️
Ebbdk Merhaba benimde bat 20 21 Ocak ama bende hiç bir belirti yok büyük ihtimalle doktor kontrolü yüzünden yumurtlama gününü kaçırdım ama inşallah sizlerin güzel haberlerini alırız
kirpapatyasi0 Ebbdk Canım herkeste belirti olacak diye bişey yok belli olmaz inşallah hepimiz güzel haberler alırız ❤️
Merve1531_ 25-26 sında olmam gerekiyor ama bir haftadır kasiklarimda sürekli ağrı var adet olcak gibiyim diyorum ama belirti bir iki tane var aşırı heyecanlıyımmm
Masha96 FatmaErdur Merhaba hayırlı olsun bebisiniz sağlıkla gelsin 💕. Merak ettiğim 3 gün öncesine kadar test yapıp negatif gördüğünüz olmuş muydu?
kirpapatyasi0 FatmaErdur yaa hayırlı olsun inşallah sağ salim kucağınıza almak nasip olur çok mutlu oldum❤️
babygirl01 kirpapatyasi0 bence de bekleyelim erken yapınca insan daha çok stres oluyor. Gün bekleyince relax oluyorsun 😂
Btlcn1 kirpapatyasi0 evet beklemek heyecanlı zaman geçmiyor benimde bat 20 inşallah güzel haberler alırız hepimiz. Benim pek belirtim yok aslında o yüzden pek umudum da yok ama yinede heyecanla bekliyorum 🥺🤩 Daha önce düşükle sonuçlanan bir gebeliğim olmuştu ama onda belirtim olmuştu o yüzden ihtimal vermiyorum ben.
kirpapatyasi0 Btlcn1 bence her hamilelikte belirti olacak diye bişey yok belki vardır ve belirtin yoktur umudumuzu yitirmeyelim 😊❤️
kirpapatyasi0 nisamom_ aynwn test için biraz erken olmuş canım Allah’tan umut kesilmez inşallah olur 😊❤️
Heidi7 SaruMerve inşallah canım bu ay bana doktor tutunma için hap verdi onun için çok umutluyum sanırım 🥹
FatmaErdur Teşekkür ederim bat a 9 gün kala ilaç kullanmam gerektiği için kanda baktılar ama HCG 0 çıkmıştı onun haricinde idrar da test yapmamıştım
SaruMerve FatmaErdur ayy şunu okuyunca bi umut dedim bende ilaç alacağım için beta verdim 10 gün var 2 çıkmıştı umarım benimde böle olur çift çizgiyi görürüm adeti bekliyorum geçiksin diye 🤲🏻