Mfozturk Minislerinannesiiiii cnm kan uyuşmazlığı anne negatif baba pozitif olunca oluyor. Kanama oldu mu da risk yarattığı için kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyor. Ama sizin pozitif sizde kan uyuşmazlığı yok. Eğer kanamaniz olduysa kanamayı durdurucu progesteron felen vurmuslardir muhtemelen
H_a03 Sultansyayla ilk bebeğim de 27 haftada vuruldu 2.bebeğime hamileyim kanama olursa vurulur dedi olmazsa 27 de yine vurulcam
BEAUTY28 H_a03 aaa 2.gebeliktedemi vurulmaliki???? Ben dr gitmedigim icin bilmiuorum ilk gebeligimde vurulsum 28.haftamda ve dogumdan sonra. Ama 2.gebeligim 15 haftaligim yinemi vurulmam lazim??? Sana dr mu dedi?
Mommm03 Cikoleyla 28.ci haftada testi yapıyolar ona göre iğne yapıyolar sonucun negatif çıkması gerekli galiba tam bilmiyorum negatifse yapiyolsr diye biliyorum
Impossiblee Sultansyayla canım 28. Hafta bir de doğumda iğne olmalısın farklı doktora git hatta devlete de gidebilirsin yapıyorlar
BEAUTY28 Sultansyayla bendese kNama falan olmamiati ama ben her ihtinali goze alarak 28. Haftadada igne yaotirsim sogumsan sonrada
H_a03 BEAUTY28 evet kanama vs olmazsa bida yapılacak dedi ilkinde olunca ikinci vurulmuyor diye biliyordum bende