Haticee68 Kanarya_4921 bende bilmiyorum ki kuzum ya artimed kimisi iyi diyor kimisi kötü emin olamadım birara kan vermiştim negatif olmuştu ama bugünkü dahada net çıktı
Haticee68 rabia2705 bende ayni kuzum bundan 3 tane yaptım hepside hafif silik çıktı sabah farklı marka yaptım onda ise birazdaha net çıktı
defneveannesii_ Haticee68 Gerçekten mii?🥰 Hayırlısı olsun inşallah😇 Bence acilde kan verebilirsin sonuçlar en geç 1-2 saate çıkıyor hem için rahat eder :)
Haticee68 defneveannesii_ valla bilemedim ya elim ayağım bir tuhaf ne hissedecegimi de bilemiyorum insaAllah bebisim benimledir
defneveannesii_ Haticee68 Ay o çok başka bir duygu 🥰🙏🏻 Gözünüz aydın 👼🏼 Bir an önce kan ver bence, yeni yeni oluşuyorsa bile değerin yine yükselmeye başlamıştır öğren hemen bebişini 🌸
ardaada Haticee68 benimde ilk normal testte çıkmamıştı. Erken tesstte de silikti kanda 24 betayla öğrenmiştim. Kan ver canım
rabia2705 Haticee68 aminn inşallah canım önce kana geçiyor hormon sonra idrarda belli oluyor senin de kanda çıkar baktırınca
Haticee68 Allahkahretmesin1 aynen öyle yapcam canım sabah erkenden gidip kan vercem eğer ordada negatif çıkarsa direk doktora gideceğim artık