Sesa İki kez sezaryen e almaya kalkistilar ama hersey normal bn denemek istiyorum dedim zaten doğum esnasında bi zorluk olursa siz ameliyata alacaksınız dedim
Uykucusirine Sehererkull ayyy bizde tombisiz 36+4 gunluguz 3 gun once kontrole gittigimizde 3450ydi 😄😄 doktorunuz ne diyor dogum icin
Sehererkull Uykucusirine bu hafta dogdu dogdu dio yoksa sezeryan dedi haftasi onde gidiyo seninde ole mi basi vucudu 40 haftalik olmus
Uykucusirine Sehererkull aynen canim benimde 39 haftalik falan gorunuyor, karni, kafasi, bilmiyorum valla napacagiz, sali gunu kontrolum var.
Semesu Ben 35.haftamda gittim 3350 cikti bebisim. 39. Haftayi tamamlariz diyordu ama kilosu biraz fazla oldugu icin 38biter bitmez alicaz dedi