Uykucusirine Sehererkull ayyy bizde tombisiz 36+4 gunluguz 3 gun once kontrole gittigimizde 3450ydi 😄😄 doktorunuz ne diyor dogum icin
gmzzc 2.600 :) her bebek farklı oluyor, bizimki doğuma kadar 3 kiloyu görür mü meçhul. kendinizi ve bebeğinizi asla kimseyle kıyaslamayın. hayırlı doğumlar💐
gonulcelen gmzzc yani hiç dert etmeyin büyüyor bn son hafta o 5 gün hayal kırıklığıyla hiç dikkat etmedim bi de 😬 üzüldüm 5 günüm kalmış 3 kilo ya da 3100 anca doğar sandım 🙈
gmzzc gonulcelen maşallah çok iyi olmuş kilosu😍 ben sadece doğumdan sonra biraz daha verdikleri için en az 3000 olmasını diliyordum ancak doktorum 3 kiloyu göremeyiz 2.800 anca dedi. tabiki gerisi Allah bilir, önemli olan sağlıklı olmaları.
gonulcelen Kaderburr muz süt çiğ badem fındık ceviz en cok yedigim şeyler bunun dışında öyle ne varsa onu yedim extra birşey yapmadım yani
Kaderburr YavuzunSelini peki doğumunun olduğunu nasıl anladın canım, o hafta erken degil mi doğum için 😊
YavuzunSelini Kaderburr suyum sızıyodu ve 2 defadir tansiyonum cikiyodu doktorum doguma aldi boyle olunca 😊
Aybukealtintas Kaderburr Bende sasırdım valla pek dikkat etmem yememe içmeme çünkü 😂çok öyle saglıklı beslendiği mi söyleyemicem😂😂🤦♀️