Yeliz_06 bence sıkıntı yapmayin hem haftanız küçük hemde daha çok küçük benimde ikinci gebeligim ilk gebeligimde doğuma gittigime hamile olduğuma kimse inanamamisti simdi 19. Haftadayim çok minik bi karnım var yine hamile demezsiniz görseniz bebeğiniz iyi olsun bunlar önemli değil