Yeliz_06 Merhaba Hanımlar 8 . Haftaya girmiş bulunmaktayım. Ama karnım henüz çıkmadı normal mi sizce zayıfım da o yüzden olabilir mi ??
Tubatgn Yeliz_06 8’de çıkmaması gerek zaten canım. 16-17-18-19-20 bu zamanlarda yavaş yavaş çıkar. 8’de daha nohut kadar bebeğin 😊
Hzlhakko Yeliz_06 merhaba bende 50 kiloydum oğlumu hamile kaldıgımda 12 haftadan sonra cıkmaya başladı erken bence
CansuDRY Yeliz_06 İkinci hamilelikte biraz daha erken çıkıyor evet ama 8′de çıkmasını beklemeniz…Hele ki ikinci gebeliğiniz.😅. 8′de çıkan olsa olsa gazdır. Bebek daha neredeyse kalpten ibaret. 12-13 gibi çıkabilir.
Ftma4646 Yeliz_06 17.ci haftaya girmek üzereyim bende bile yok daha kız.😅daha çok erken ilk gebeligin sanirim
Deletedmom_116 Yeliz_06 Yolu yariladim yandan bakınca görünen bebiş dışında bisye yok😂😂Çok erkenden Göbek nasıl bekleyebiliyosun ki Daha erken
Nazlimom Yeliz_06 daha ilk haftalardasınız normal ama iç karnınız genişse çıkmaz benim 1 ay kala cıkmıstı kimse anlamıyodu hamile olduğumu😂
2prensesannesiiii Yeliz_06 21+1 haftalığım yeni çıkmaya başladı o da bilmeyen anlamaz yani 🥰 59.8 kiloyla başladım bu arada 57 58 git gel yapıyorum 56 ya kadar düşmüştüm hatta 17 haftamda yeni yeni toparlıyorum