Kubrabsyg45 valla doktorlardan yana sıkıntım yok çok şükür hepsi ilgililer ama o hemşireler o sekreterler sen ne kadar güler yüzlü olsan da ne kadar tatlı davransan da sokak köpeği muamelesi ediyorlar insana nefret ettim insan işini severek yapmalı yapmıyorsan çek git binlerce atama bekleyen hevesli genç var yazık değil mi. Hemşire soru soruyor kıza cevap vermeye çalışıyorum öbürü kapıyı suratıma çat diye kapatıyor kilo tansiyon ölçtüreceğim nerdeyse bin kez ölçtürdüm ne olması gerektiğini biliyorum nerdeyse ite kaka tartıya çıkarmaya çalışıyor beni çok saygısız çok haddizleştiler artık.