Kubrabsyg45 ben kanuniyle başlayıp dr sadi konukta son takiplerimi ve doğumu yaptım. Kanuni ye giderken özele de devam ediyordum. Sadi konuktaki ilk muayenemden sonra çıkıp eşime özele devam etmicem dedim. Hem muayenelerden hem de doğumdan çok memnun kaldım. Aklıma geldikçe ebesinden hemşiresine, uzmanından asistanına dua ederim. İşimi kolaylaştırdılar, Allah da onlarınkini kolaylaştırsın diye.