CEYDAASH mylittlebabym Ülkenin gerginlik seviyesinin bir çoğunu siz karşılıyorsnz. Bu arada papatya çayıda iyi diyorlar ❤️
SutlacimiYedimmiBen mylittlebabym artik bunu dedirtiyor degil mi insanin sabriyla oynuyor konuyu değiştiriyor
mylittlebabym CEYDAASH tanıdığım bir psikiyatrist var aslında, senin gibi takıntılı insanlara her zaman öneririm. İster misin?
MugeGuness CEYDAASH bence önerdiğiniz çayları siz için, sonra ayaklarınızı uzatın ve beni ilgilendirmeyen konulara karışmayacağım diyerek kendinizi sakinleştirin. Ülkenin isim rezervini siz karşılamıyorsunuz isteyen iki koysun isteyen üç 😃
CEYDAASH mylittlebabym Asıl tedavi görmesi gereken insanlara önerilir psikiyatri ☺️ Siz önden buyrun tanıdık indirimide alırsınız 😅
iremcannn1907 CEYDAASH uyumlu iki isim koyarsanız şayet zorlanmazsınız. Ben oğluma iki isim koydum hiç pişman değilim ve zorlanmıyoruz. İleride devlet dairesinde sorun yaşamasın diye koymamayı da akıl edemedim açıkçası 😂
CEYDAASH SutlacimiYedimmiBen Hanımefendiciğim siz hala burda mısınız ☺️ Sıkı takipcim oldunuz yani sizde instayada beklerim 😅
Papatyaa_01 CEYDAASH teşekkür ederim henüz doğmadı bebişim ama doğunca Leyla olcak inşallah :) 🧚 evet hem uzun hemde uyum yoksa iki isim biraz olmuyor ya :)
didimom CEYDAASH ben de iki isimliyim eşim de öyle. Daha şık durduğunu düşünüyorum ayrıca üniversitede diğer ismimi daha çok sevdiğime karar verip hayatımın devamında onu kullandım bu seçeneğimin olması da güzel oldu. Mahkeme ile ailemin verdiği ismi değiştirmek istemezdim hiç. Kodlama vs yok artık yeni sınava girdim 😊 genelde iki isimli olup memnun olmayanların bir ismi çok geleneksel aile büyüklerinden gelmiş oluyor. Fikrinize saygı duyuyorum ama fikriniz iki ismi olan bana uymuyor 😊
Egemomsss CEYDAASH Size danışmadan nasıl iki isim koyuyor insanlar hayret birşey ya. Bak şimdi bende çok kızdım. Bahsettiğiniz şey çok hayati birşey gibi anlatmışsınız. Zavallı,yazık hiç hoş değil. Ayrıca adama derler ki “sanane,sen kendi işine baksana”.
Baymehal CEYDAASH eşimde bana 2 isim koyalım dedi bende söylenmeyeceğini bildiğim için koymadım iki kızıma da ,çokfazla geliyor nurlu vs olsa da
CEYDAASH Egemomsss Aynen öyle 😅 Fikir alısverişi falan vs. O yüzden gerilmeyin herkesin hayatından fikrinden postundan gelmişnden geçmişnden sizene canım ☺️
mistocookie CEYDAASH son zamanlarda gördüğüm en boş insan modeli, ismimin sonundaki “nur” u senin içim şimdi sildirmeye gidiyorum.. ceydaashhhh jsjzjsksjs