Ensinacar baska sehirde yapmıştim iki dogumu orda ilki acildi sonda vs aceleye geldi kalp atislari artik cok kotuydu bebegimin ustumu bile hemşireler degistirdi o derece ama yari uyusuk yaptırdilar estetik dikis yapıldı ben tam uyutcaklar sanıyordim cabukta toparladim sansima tek odada kalmıştım esimle annem kalmasina musade etmişlerdi ekstra koltuk getirdiler esim icin o derece iyisi ameliyatta cok ilgilendiler dr bi yandan hepsi beni cok iyi idare etti bebegimi iyi diye gosterdiler vs ikincide de drum hemşire odasina yakın oda verince iki kisilik odada kaldik ama hemşireler surekli kontrol etti riskliydim diye dr geldi gitti vs cok iyidi ozelde yapan yakinimiz dediki ben ozel oda herşeyi ozel yapmama rağmen eksra ücretler vermeme rağmen boylesini gormedim dedi burayi daha denicem haziranda