Ensinacar bende kahramanmarastayim ilk gebeligimde spinal (yarım) anestezi oldum çok memnun kaldım 3.gun ayaklandım. Sondayı da uyustuktan sonra takmalarini rica ettim öyle yaptılar hiç hissetmedim ama ben megapark Alparslan beyde doğum yapmistim, simdi 2.gebeligim yine Alparslan beye gidiyorum çok çok memnunum