ozgegundogdu1903 Hiç bi isim içime sinmiyor hep aynı isimler öneri yapabilecek arkadaşları bekliyorum 🌸🥲
miniyo burcin-2202 Rahel koyacağım ben Hem Hz.yusuf un annesinin adı hem de temiz ahlaklı anlamına geliyor 💓
ozgegundogdu1903 Yaseemiinnn Bende de aynı durum artık asel lina aden ismi duymak istemiyorum açıkçası kime sorsam isimleri aynı daha kulağa hoş gelen yormayacak bi isim istiyorum ama henüz bi gelişme kayıt edemedim 🤦🏼♀️🤣
adenimm_ Yaseemiinnn ay benim adım çok güzel anlamı var ve herkeste olmuyor benimde kızım olacak bana uyumlu olsun diye aymira yada mira falan koyayım diyorum🙈🥰💕
ozgegundogdu1903 aysinzz çok güzel ve asil bi isim ama eşim beğenmedi ben daha önce Ala olsun mu diye danışmıştım 🤦🏼♀️🌸
Gozdepoyraz1112 Dua dusunuyoruz biz fikir olsun sizede 😀 Ama tabiki cok iyi yorum yapan da var boyle isim mi olur diyende 😀
Smynrzl Balkizin_annesi23 37+1 deyim hala isim bulamadım duru çok istiyordum emzik askısı kıyafet bile aldım duru yazılı ama çevremde kimse beğenmedi ismi başta etkilenmemiştim kararlıydım sonrasında çok etkilendim vazgeçtim şimdi ne isim koyacağım bilmiyorum
Nilgunaksudizdar Off bizde 31 hafta olduk hala karar veremedik içimize sinmiyor Ela yada Elisa koyalım diyoruz ama netleştiremedik hala bakınıyoruz öyle 😂
ozgegundogdu1903 Nilgunaksudizdar elisa ismi güzel fakat hiç sevmediğim bi tanıdığımızın kızının ismi o yüzden elisa ismine karşı soğukkanlıyım ben 🤣🌸
Balkizin_annesi23 ozgegundogdu1903 duru olmasaydı inci deniz koyacaktık bence bir kıza verilecek en güzel isimlerden biri
Nilgunaksudizdar ozgegundogdu1903 Hahahah sevmediğim kişilerin ismi Banada çok uzak geliyor 😂 bide böyle hüma asel falan isimlerde sevemiyorum napcaz valla bilmiyorum bizde isimsiz dicez galiba 😂😂