Çocuk planlamadan önce genel kadın doguma gittim Dr vajinal muayene etti yumurtalıkların çok iyi rahmin kalp seklinde ama bu sorun değil dedi. 6 ay sonrada hamile kaldım şuan 22+5 günlüğüm rahmin kalp şeklinde olması sorun mu hamile kaldıktan sonra gittiğim doktor rahmimin kalp şeklinde olduğunu bilmiyor ne gibi bir sorun olabilir