yaseminkuzeyaysiii evet ilk doğumumda hatırlıyorum yalvariyodum agliyodum resmen 2 dk gecsede uyusam diye size bişey sormak istiyorum musadenizle bilginiz varsa ben bu kasılma olayını tam olarak anlayamadım nasıl oluyor yaşıyorum da fark mi etmiyorum aceba