GBoz ay evet oluyor . Hatta korkuyorum adet mi oluyorum bişey mi oluyor diye o kadar şiddetli oluyor bazen. Ama çok şükür kanama görmediğim için bekliyorum sadece. Bazılarının ki 9 ay bile sürüyormuş bence her kadının rahmi ve rahim yapısıyla alakalı bence . Kanama olmadıkça korkma. Ağrın girdikçe hemen uzanıp ayaklarını dikmeye çalış ☺️