Tugba3434 kanamanız nasıldı acaba rengi dokusu ? Bende 5+0 da keseyi gördüm ama henüz bebeği görememiştim bugün 5+4 olduk ve kahve tonlarında lekelenmem var doktora yarın gidebilirim ancak ama korkuyorum 😔 daha önce 3 kaybım var. kan sulandırıcı iğne ve Coraspin kullanıyorum