iremipek 2kizannesi- Ya biz de ultrasona göre 6+2 yiz ama normalde 6+6 yız Haziran bizim de Rabbim o günler göstersin cümlesine içinde de bize🙏🏻
Elizveannesi 2kizannesi- ben de Haziran annesi olacağım Rabbim nasip ederse 🙏 Allahım bekleyen, isteyen her kadına bu duyguyu yaşatsın.. Benim 2. Hamileliğim. Bir yavrum vr 7 yaşına girick. Ama ikisinin grbeliği çok farklı 🙈😂
2kizannesi- Seymasefa35 Bizim 5+4 23ünde kontrole gittim ilk, 8inde gidicem bi daha 😊 çok heyecanlı gerçekten zaman hemen geçsin doğsun istiyorum sağlığıyla gelsinler bebişlerimiz inşallah 🤰🏻🌸
2kizannesi- iremipek Son adet günüyle hesaplanıyor zaten, doktorum 5 haftalık demişti 23ünde gittim şu anda 5+4 günü çokta fark etmez herhalde ya
iremipek 2kizannesi- o zamanla kendini tamamlıyomuş canım sıkıntı edecek birşey yok sağ salim doğsunlar da🙏🏻
Gamze_sedat Tugba3434 merhabalar. Bende 8..haftamdayim 2 hafta once gittim kese gozukmedi siz gordunuz mu
2kizannesi- newbabyno2 ya evet cinsiyet çok heyecanlı 🙈 göğüslerim çok ağrımaya başladı uykudan uyanıyorum hep 😣
Elizveannesi Asyamelisa benim reflüm var, sabah uyandığımda ve gn içinde 3,4 kez afedersin sanki çok yemişim de yediklerim gri geliyor gibi oluyor. Henüz mide bulantısı ya da kusma yok. Göğüslerim çok hassaslaştı. En büyük şikayetim bu
Tugba3434 Gamze_sedat evet 6+3 de keseyi gördüm ama bebeği göremedik sonra o günden 5 gün sonra yerleşme kanamam oldu hastaneye gittim kalp atışını duydummm🤗🤗😍😍 çok şükür inşallah sende görürsün 💖❤️✅
Birtanesi84 Gamze_sedat aynen bende 7+4 bugün bende ayın 24 ünde gittim keseyi göremedi bchg 614 çıktı 🤷🏻♀️
Asyamelisa Elizveannesi bende de yok canım insan merak ediyor neden yok ☺️ Deliren annelik iç güdüleri