Bende yaşadım 2 defa antibiyotik kullandım 1 ay içinde enfeksiyon çok yükselmiş kana karışmıştı doktor enfeksiyonun bebeğe zarar verebileceğini söylüyor ve gebeliğin sonuna kadar tekrarlar dedi bende böbrek problemi olduğu için. Dut kürünü doktorunuz sormadan kullanmayın çünkü kaynayıp içince farklı etkileşim gösteriyor besinler. Kendim diyetisyenim o yüzden doktora danışın