Hamile_Teacher Kızlar silik biz çizgi çıktı fotoda tam belli oluyor mu bilmiyorum ama beta değerim de 4 sizce gebe miyim?
Minikmucizemiz_ Hamile_Teacher canım çizgi görünmüyor beta 10 un üzerindeyse gebe oluyorsun yanlış hatirlamiyorsam kan ver bence
momyy__ Hamile_Teacher ben gördüm benim testim de böyleydi iki gün sonra tekrarla daha koyulaşır eğer hemen çıktıysa pozitif
AyFa1608 Hamile_Teacher 5 ve üstü gebelik beta 4 çok muallak bi değer yükselebilir de yükselmeyebilir de. 2-3 gün sonra tekrar ya kan ver ya da testi tekrarla inşallah yükselir 🙂
Hamile_Teacher AyFa1608 inşallah yükselir arada kaldım böyle testtede silik çizgi görünce anlayamadım
Minikmucizelere Hamile_Teacher gec dollenme olmuştur belki canım iki gun da bekle adet olmazsan tekrar test yaparsin var gibi geldi bana Erken gebelik testi yaparsan daha net belli olur aslında
AyFa1608 Hamile_Teacher foto da çok belli olmuyor hafif gölgelik var gözle daha iyi görülür bence vardır. Olmayınca hiç çizgi çıkmıyor çünkü Allah gönlüne göre versin 🥲
Deletedmom_69 Bende aynı testten 3 kez yaptım ikincisi böyleydi 3.de adet günümde koyuydu 😊 ben gördüm canım var gibi
NobleMom Hamile_Teacher çizgiyi gördüm canım 🙂 geç döllenme olmuştur belki ondan düşütür hcg. İki gün sonra tekrar kan ver. 8 olursa vardır. Hadi bakalım ver güzel haberleri 🥰
Hamile_Teacher NobleMom inşallaah kızlar mutlaka haber vericem ama içimden bir ses var diyor 🙏🏻İnanılmaz uyuyorum gün içerisinde gözlerim kapanıyor o kadar halsizim
Nisa46 Hamile_Teacher Ben sanki görüyor gibi olsum ama 2 3 gün bekle bi erken genelik testi alıp yap bakalım onda belirgin olur belki ❤️
Nisa46 Hamile_Teacher geç döllenme olmuş olabilir o yüzden erken gebelik testinde çıkar belki diye dedim