Tgba123 evet gittim doktora aşırı mide bulantılarım vardı ve safra kusuyordum. Midemi zorladığım için kese kenarında kanamalar olmuş zaten kusarken biraz kan gelmişti gittim. Bugün yine gittim düşük riski var dedi Progestan verdi ve bir de iğne verdi hafta da bir vurulacaksın dedi. Dua ve sabırla beklemek kalıyor geriye şimdi.