aylamnk sol kasıkta yoğun bir ağrı ve şişlik vardı bende aynı yerden kan vermeme rağmen düzenli artmıyordu kesinlikle düşmedi ama değerim olması gerekenden az yükseliyordu hafif kanamam başladı koyu renkli, rengi yavaş yavaş kırmızlasmaya başlayınca doktora gittim şüphelendim çünkü ,ayrıca kılcal damar şeklinde pıhtı atıyordum ultrasonda doktor iyice bakınca gördü iğne ile düşük yaptırdı bir hafta içinde kaybettim şimdi tekrar gebelik düşünüyorum hayırlısı inşallah aynı şeyleri yaşamayız 🙏