Aysenn2211 tabikide yetiyorsun böyle şeyleri düşünme kendini üzme rabbim veriyorsa gücünude veriyor sabrinida 🙂 bak ben doğumdan sonra öğrendim ama öğrendiğimde bebeğim yoğunluğu bakimdaydi doktorlara yalvardım dedim ki ne olursa olsun o benim bebeğim yaşatın 34 gün hiç göremedim göstermediler yaşamaz dediler daha neler neler Allah büyük doktorların dediği değil Allah’ın ne verdiğini yaşattığın önemli oyuzden bu tarz testlere gerçekten gerek yokmuş ben bunu bizzat yaşadım ve gördüm