ozozoz Mores benim değerim de sizinkine çok yakın. Perinatolog muayenesinde bir sorun yok dendi. Detaylı ultrasonum da temiz. Umarım benim bebeğim de sağlıkla doğar 🌸
bluepoint Aysenn2211 ekonomik kaygınız yoksa fetal dna yaptırmanızı öneririm gebeliğin daha başındasınız çok yıpratıcı geçer süreç
yanlisanlamaama Greenmomy o daha kesin doğruluk oranı yüksek, istediğiniz haftada yapılabilir diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam bana doktorum istediğin zamanda yapabiliriz demişti ikili testten sonra ben istemedim düşüktü riskim
Dost12 Aysenn2211 canim beni hatirliyormusun bilmiyorum.. Neredeyse on gün önce ense kalinligi dikkat cekti bebegimin… Iki haftaya gel diyip eve gönderdim derya deniz gibi agladi… Hala da oyle..üzülme tevekkül et.. Bu testlere cogunlukla dogru degil diyorlae
Dost12 Aysenn2211 bugün kendi doktoruma Gittim..ben suan dikkatimi ceken birsey göremiyorum kalp ritmi güzel boyu ölcüsü iyi dedi. Hastanede kiz dediler o gün. Bugün de doktoruma hastanede kiz dediler dedim. Sasirdi hayir Ben erkek görüyorum dedi. Bilmiyorum artik pazartesimi iple cekiyorum 🥺
Aysenn2211 Dost12 hayırlısı olaun Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı naip etsin İnşallah
CeydaST Aysenn2211 var tabi eşimin patronunun çocuğuna doğuma kadar demişler çocuk sapasağlam. Genetik testleri var kuzum yaptır inşallah güzel çıkar
CeydaST Dost12 3 e kadar normal sayılıyor bildiğim kadarıyla. Kendini de bebeği de strese sokma daha erken ense ölçümü için dediğin gibi. Dur bakalım. O da kesin bir sonuç değil. İnşallah sağlıklı bir bebişin olur
Dost12 CeydaST insaAllah öyledir canim insaAllah 🥺🤲rabbim evlatlarimizin sagliginla sinamasin bizleri🤲🤲🤲🤲o iki hafta nasil gecicek diye deli olmustum.. Pazartesi yaklastikca uykularim kacti..
bluepoint HeycanliMommy Laboratuvara göre değişiyor bulunduğunuz şehirdeki yerleri arayarak sorabilirsiniz ben 4 ay kadar önce 275 dolara yaptırmıştım genoksta
Aysenur-33 Mores geçen hafta dna gönderdik haftaya çıkacak , sürekli istemsizce ağlamaya başlıyorum çok yıprandım rabbim hayırlısını versin ama başta aklım olsa yaptırmazdım 2 li test bile , doktorum korkuttu bakalım sonucum çıksın da 🥺
HeycanliMommy Nt sınırda cıktı. Ben de fetal dna gönderdim. Umarım bebeklerimize saglıkla kavusuruz. Cok zor😔
Nisa04 Aysenn2211 bizim bı arkadaşın ikinci çocuğuna down sendromlu dediler oda almak istedi annesi engel oldu ne malum dedi belki başka bı çocuğun olsa oda öyle olacak yada bu ilk çocuğuna bişey olsa vazmigececeksin,sen doğur ölene kadar ben bakacam sana da hicbiseyini bırakmam dedi.kadin çocuğu almadı ve down sendromlu değildi şuan 4yasunda gayette saglikli
Aysenn2211 Nisa04 bunlar sadece tanı gereksiz testler bi gafletle yaptırdım ama pişmanım Rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin inşallah
Esramihra Mores okadar güzel yazmışsın ki benim 2 yaşında down sendromlu oğlum var burda bu postları okuyunca gerçekten çok üzülüyorum dünyanın sonu değil bence büyük bir lütuf eksiklik değil fazlalık 🤲
Esramihra Aysenn2211 bu testler asla gerçek değil benim 9 ay boyunca çok sağlıklı hamilelik surecim geçti hiç bir risk sıkıntı hiç birşey yoktu sonuç ne deyim sana 2 yaşında dünyalar tatlısı down sendromlu bir oğlum oldu… Evet çok büyük bir şok yaşadık ama diyeceğim o ki rabbim ne verirse hayırlısını nasip etsin eğer sen bebeğinle sınav olacaksan sadece down sendromu değil binlerce hastalık var doğduktan sonra bile başına gelir… Benim oğlum doğdu hiç bir şeyi yoktu bağırsak parçalanması yaşadı 34 gün yoğun bakımda kaldı minicik bedeniyle 1 yılda tam 7 defa bağırsak ameliyatı oldu kalın bağırsağınin tamamını çıkarttılar… Diyeceğim o ki canı veren Rabbim eğer yaşayacağımız bir sınav varsa bunun önüne geçemiyoruz. Ne kadar şükretsem az Rabbime bana böyle bir meleği layık görüp hediye ettiği için oyuzden hiç ağlayıp üzülme hayat bir sınav ne olacağını ne vereceğini rabbim bizden daha iyi biliyor
Aysenn2211 Esramihra tabikii orası öyle ama düşünmeden edemiyoruz düşüncemde şu ona yetebilcekmiyim bakabilcekmiyim kaygısı. Yok Rabbimden gelene razıyım . Sizede çok geçmiş olsun Allah yanınızdan ayırmasın evladınızı :)