Merhaba arkadaşlar sabah uyandığımda bacak aram pijamam yatak hep kandı lavaboya koştum bacağıma asagı kanlar akıyordu ağrım yoktu küçük batmalar vardı tüp bebek annesiyim çok korktum dedim bebek düştü hemen hastaneye geldik bebegin kalp atışı normaldi hareket edıyordu gördük. Kanama alanı var bi anda boşalmış dedi doktor yatış verildi iğne serum filan. Kanama kahve rengi akıntıya döndü başına böyle bisey gelen var mı bisey olur mu bebeğime çok korkuyorum yardımcı olurmusunuz 🥹