NobleMom Normalde 1 paket içerdim ve gerçekten içiciydim yani. Sonra bulantılarım başladı aşırı tiksindim öylelikle bıraktım. Ama bulantılar geçince o kadar canım istedi ki anlatamam. Şu an 34. Haftadayım, 6. Haftadan beridir içmiyorum. Ama doğurduğum gün kahve sigara keyfi yapıcam diyorum 😂