Ben de bunu yaşadım. Sgk sistemi ile ilgili bir sorun bu. Normalde 1 yillik raporda sorun cikmiyormus ama SGK eylül yada ekim ayinda bu raporlarin yenilenmesi gerektigi ile ilgili bir düzenleme yapmış. Normalde 1 yıllık raporum vardi. Sonra tekrar yeniletmem istendi. Hatta hastane ayni şekilde eczaciniz sorun yaratiyor dedi daha sonra eczacinin dedigi gibi oldu. Bende eski raporu iptal edip yeniden rapor cikarinca halloldu.