Peki kızlar bu iğneyi ne zaman birakicaksiniz doktorunuza danışınız mi benim doktorum son güne kadar kulan diyor bende öyle yaptım ilk gebeligimde ve çok risk yaşadım kan kaybından filan oluyordum az daha şimdi yine kulan diyor ne yapacağımı hiç bilmiyorum