1gebegunlugu Doğum kanalına inip bebeği strese sokmaması için. O zaman sezaryene döndüğünde daha zor bir doğum olur. Ayrıca bebek büyüdükçe kaka yapma ihtimaline karşı erken davranıyorlar. 38 erken değil bu arada 36dan sonra normal doğum ile doğan bebekler de var. Zamanında doğum oluyor, benim ilk doğumum da planlı sezaryendi 38+1de oldu. Şimdi de öyle bekliyorum