NuR110 MaşaALLAH kuzum sağlıkla al kucağına🥰 Ablam da aşılama ile iki kere hamile kaldı, ilki 9 sene sonra oldu bir kızı. İkinci tedavi de ise ikizleri oldu onlar da 9 sene sonra yine, elhamdulillah çok sağlıklılardı. Korkma hiç bebişiniz oluyor hayırlısıyla 🤲🏻🥰 ablamda da hep adet gibi kanama olurdu o hep dinleme ile geçirdi gebeliklerini riskli diyordu doktor, hastenede yattı ara ara tabi ilaç verdiler takip ettiler. sende dinlenirsin hep uzanırsın ağır işler falan yapma hiç çok sevindim Ablam geldi aklıma şuan 🥰