Ayss_ haftamdayım 13 kg aldım :) İlk oğlumda 20 den fazla almıştım. Her şekilde veriliyor takmıyorum o yüzden kilo mevzusunu :)
Kubra0325 Ayss_ merhaba ne kadar sürede verdiniz acaba 20 kiloyu bende dikkat etmeye çalışıyorum ama 31+4 üm 9.5 kilo almışım doğuma 15 olacak sanırım bir de kilolu hamile kaldım zorlanıyorum o yüzden merak ettim
Nazli-61 Ayss_ bende 29. Haftamdayım 12 kilo aldım hemen hemen sizle aynı 🤗 42 ile hamile kaldım 54 üm☺️
Sermucef Ayss_ benim de ilk hamileliğim ve bende çok kilo aldım 64 ile hamile kaldım şimdi 90 lara çıktım inşallah doğumdan sonra kilo verebiliriz
Mrvayd92 Haftadayım 7 kilo aldım henüz.Gebelik şekeri olduğu için dikkat ettim sürekli.Bebek de 2520 gram.
Gmz-gmz Mrvayd92 bende 33 hafta da gittim bebek kilo almayınca mecburen yedim 35 hafta olacak cuma günü gideceğim artık tartılmayı da bıraktım. 16 gün sonra dogumum var artık alırsam alayım diyorum ne yapayım
Gln0110 Mrvayd92 16.haftanın içindeyiz. Nerdeyse her ay 1 kg aldım, yani 4 kg aldım şimdiye kadar. 49.5 ile başlamıştım hamileliğe
Ferah27 Mrvayd92 benimle aynısınız. Bende 34. Haftada yim ve 7 kg aldım. Gebelik şekeri dolayısıyla diyet uyguluyoruz. Doğumdan sonra gider inşallah şeker🥲
emine759 Ben de tip 2 diyabet olduğum için ve zaten kilo sorunum olduğu için çok kontrollü beslendim. 37+3 üm şu an. Sadece 7 kilo aldım. Bebişim de 3500 gram görünüyor. İştahımı dizginlemek çok zor oldu ama başardım☺️ İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🧿🧿
Zulyanurikurtman Meraba kizlar ben azerbaycandan yaziyorum size 61 kl hamile kaldim suan 16+2 1 bucuk kl aldim normal yemek yiyorum saat 19:00 dan sonra yememeye ozen gosteriyorum bakalim 😂
Mayki Başlarda hiç kilo almadım ama 30 dan sonra bi anda alıyorsun☺️ Şimdi 36+3 teyim 11 kilo aldım sağlık olsun
monagra kuzeymomsss offf ne güzellll bazısı doğumdan çıkıp tartılıp bir bakıyormuş ki kilosu aynı çıkıyomış
Sedavedoga Sevgiiiakby 16+6 haftalığız 3 kilo verdim daha kilo alımı başlamadı inşallah çok kilo almam bebek alsın yeterli
mervebyz Sevgiiiakby ben suan 13+6 dayım ılk ıkı ay full ıstıfra ettıgım ıcın hıc kılo almadım 79 la hamıle kaldım 78-79 gidip gelıyorum suan.Abur cubur yok fast food yok.sabah kahvaltı,öğlen sadece meyve aksamda en gec 7:30 aksam yemegı. Boyum 1.72 kılo 78-79 gidip gelıyo
aysbuk2baby Sevgiiiakby ilk 3 ay kilo verdim, diyetisyen kontrolünde, sonraki aylarda da ayda 1-2 kilo alarak ilerledim yine diyetisyen kontrolünde. Mutlaka diyetisyen yardımıyla ilerleyin kontrollü kilo almak istiyorsanız. Kendiniz diyet uygulamayın. ☺️☺️
Herseyguzelolsun7 aysbuk2baby ben gebediyetisyeni Merve Aksoy’la 12.haftamda başlamayı düşünüyorum. Siz kimle ilerlediniz acaba
FatosNazim53 Sevgiiiakby 59 kilo ile hamile kaldım. 60 kiloyum şuan. 25. Haftadayim. 1 kilo aldım. Bebek sağlıklı kilosu yerinde. Doktorum bebeğin kilo alıyor dedi. Biz genellikle annelerin son 3 ayda kilo almasını normal buluyoruz dedi. Normalmiş yani kilo almamam. Aa bir de stres en büyük şeymiş.
EdaZehra Sevgiiiakby bende 63 kilo ile hamile kaldım. Şuan 22 haftalığız ve hala kilom aynı 🙈🧿 bebeğe kilo aldıracak gıdalar yiyorum sürekli. Ve çok fazla hamurişi yememeye çalışıyorum sadece😅
muallimehanimmom5 Sevgiiiakby 35. Haftamda yım 55 le kaldım 64 oldum yani 9 kilo almışım toplamda Doğuma kadar 3 kilo daha alsam 12 kilo yeterli bakalım ilk gebeliğimde bulantı kusma mahvolmuştum toplam 7 kilo almıştım ama bebeğim küçük doğmuştu bu sefer Aynı durum olmasın diye yedim 🐣
Liliales Sevgiiiakby ben de 21. Haftadayım yaklaşık 4 kilo aldım ama çoğu son dönemde yediğim fast food abur cubur ve tatlıdan oldu 😔 dikkat edicem bundan sonra