Ecemmmkymz Tugbax68 bence doktorunu ara benimde 3 ay dolama kadar ara ara lekelenmem oldu iğne vuruldum düşük olmasın diye şuan 34. Haftadayım şükür
Tugbax68 Dilarakaan şuan arayamiyorum en kişi zamanda gidecegim aynen leke çok az ve pembeydi digerlerinden çok farkli
Destina21 Iki düşük yaşamışsın bence doktora gitmen gerekir .. ilaç iğne verebilir belki sıkıntılı bir durumdur.. kesin yerleşme kanamasidir diyemeyiz