Tugbax68 Merhaba kizlar bir hafta önce betam 734 idi dün ise açik pembemsi çok az miktarda leke gördüm şuan yok bu leke neyden kaynakli olabilir bi fikriniz varmi daha öncesinden iki düşügüm var tedirginim
Bayanminyon07 Tugbax68 ikinci defa beta için kan verdnzmi yükselme olmusmu diye bnce bir hastaneye gdin baksınlar ihmal etmeyin ne kanaması olduğunu bilemeyz çünkü vajinadan gelen kahverengi pembe kırmızı lekeler genelde risk olarak görülüyor..
LyliaMom Tugbax68 düşük geçmişiniz varsa direkt doktora gidin. burda bizim vereceğimiz bilgiler ne kadar doğru olabilir ki.
Tugbax68 Bayanminyon07 ilk verdigimde 34 çıkmışti 8gün sonra 734 çıkmişti doktorum yükselişin iyi olduğunu söylemişti
Tiredmother Kimyasal gebelik olma ihtimali var, düşük yapıyo ihtimaliniz var, bunları düşünmeden yerleşme kanaması diye düşünüp strese sokmayın kendinizi ama doktora gitmeniz gerek. Düşükse ilaçla iğneyle durdurulabileceğini unutmayın. Kanamanın devamını beklemek oluşabilecek kötü sonuçları engelleyecek vaktiniz olmayacak demektir.
songul123 Tugbax68 doktora git canım benim ihmal etme progestan verir büyük olasılıkla iki düşüğün olmuş düşmesini engeller hem tedbir almış olursun
Dilarakaan Yalnız biley dikkatimi çekti ilk 34 çıkması baya bir düşük rakam her geçen gün x2 olması gerekiyo yani rakamlarınız bana düşük geldi size şöyle örnek vereyim ben 2 haftalıkken ilk betam 279 çıktı 3 gün sonra 1123 çıktı şükür 🙏🏼 İhmal etmeyin betanızı ve lekenizi derim . Tam olarak kaç haftalık hamilesiniz bu arada ? Ama bildiğim kadarıyla azıcık pembemsi ve kahverengimsi 1-2 damla olmak şartı ile leke gibi gelirse riksli değil yerleşme oldugu işin oluyormuş fakat kırmızı ise direk hastane diyolar Rabbim kimseye yaşatmasın düşmanıma bile 🙏🏼
Tugbax68 Dilarakaan geç döllenme olabilir beta yükselişin iyi sıkıntı yok dedi doktorum kaç haftalik hamile olduğumu buyuzden hesaplayamiyorum leke pembemsi ve bir Damla kadar belkide daha az. Ama çogu yok diger kayıplarimda koyu tonda ve fazlaydi
Dilarakaan Benimde geç döllenme oldu canım . Kahverengi ve pembe 1-2 damla geldiğinde yerleşme lekesi diye biliyorum ben ama kırmızı ise sıkıntı diye biliyorum yinede doktorunuzu arayın veya yazın isterseniz 🙏🏼
Tugbax68 Dilarakaan şuan arayamiyorum en kişi zamanda gidecegim aynen leke çok az ve pembeydi digerlerinden çok farkli