EmineDefneGokce yine çağıracak biliyorum canım da tutuyorum Elif sabret bir haftada belki o zamana kadar doğumla alakalı bir gelişme olur üzerine denk gelir zaten artık 37′lerden sonrası doğum ihtimali olabiliyor en azından bir sebep de şimdi 1 Şubat’ta �şte bu doğumla alakalı şeyleri konuşacağız ya hani bak dinleme gelir erken mi gelir hani bir öngörü isteyeceğim ya da gidişat nasıl diye O tarzda kayınvalidemler falan gelecek o sebeple biraz da ileri tarihe attım duruma göre onları çağıracağım erken veya vaktinde gelecekler ama şu son günler gerçekten geçmiyormuş diyorlardı da inanmıyordum