Eldgrn Nasılsınız kızlar bizler ağrılarla devam çatı bel göbek ağrıları öylece devam ediyor her an çıkacak gibi hissediyorum kontrole giden var mı yakın zamanda bebisler nasıl bizkm 37 de onu bekliyoruz 🥰
Dilarac Eldgrn son 38 Valla ağırlaştım bende 2hafta sonra çatı muayenem var her hafta gidiyorum artık en son cuma gittim gayet herşey yolundaydı nst girdim zaman çok hızlı geçti birşey anlamadım 🥰 Bel ağrım benimde çok var
EmineDefneGokce Eldgrn bebişim hareketleri ile fena yakıyor canımı Son 22 Bu Cuma randevumuz var 37+2 de yani 😍
Eldgrn sezenay66 akıntı oluyor canım ama ıslaklık çok olmuyor bazen yoğunlaşıyor akıntı ıslaklık oluyor ama çok nadir o da sen yine de böyle devam ederse gözük Allah korusun bir başka birşey çıkar flaan riske girme
Eldgrn Dilarac sağlıkla gelsin bizim de 37 de nst doğum planı yani normal doğum yapılması gerekenler vs konuşulcak doktorumla ah diyorum gelse o gün artık diye şükür yine nerdeyse 35 hafta bitti nerdeyse
Eldgrn EmineDefneGokce oy maşallah sübhanallah inşallah bizde görelim o günleri az kalmış sağlıkla gelsin canım 🥰
sezenay66 Eldgrn hastaydım uyumuşum çok fena terledim sonra durdugum yerde terlermis gibi oluyorum bence korktum bakıyorum bişey yok
Eldgrn sezenay66 olsun canım burda neelr görüyoruz kimseyi korkutmak değil amacım ama riske atma bende artık diken uzerindeyim bişey var mı yok kontrol ediyorum ama şükür suanlik yolunda gidiyor sende devam ederse bir git gözük
Eldgrn EmineDefneGokce şuanda 37+0 da kontrol var iple çekiyorum o yüzden o kadar çok gün varmış gibi geliyor ki canım sanki hiç gelmeyecek gibi geliyor o gün ama artik yavaşladı gibi günlerin geçmesi de
Eldgrn sezenay66 bende öyle diyorum eşime de ah bir görsem 37 yi ondan sonra istediği zaman gelsin ama yeter ki görelim o günleri diye insan biliyor ya gelmesi gerkeen haftayı ona odaklanıyor yine ortalama en erken 37 ama tabi vaktinde gelsin yine ama 37cden aşağı da gelmesin 🥰🥰
Eldgrn Ikicocukannesi32 ne güzel gün belli bizim belli değil artık ne zamana gelirse en son 22 gözüküyor ama geç döllenme 2 hafta kadar gününü yakalama ihtimali varmış Şubat içi bekliyoruz doktorum diyor zaten 1 Şubat plan yaparız konuşuruz doğum için ne yapman gerekiyorsa sonra zaten Şubat içi gelicek illa ki diye bekliyoruz
Gizem_0693 Bizde 35 hafta olduk. Hareketleri çok can yakıcı. Uyuyamıyorum uyku problemi başladı sağa dönsem ordan vuruyo sola dönsem ordan vuruyo sıpa. Bu anacığı ne şekil uyusun. Gecikmeden, sağlıklı bir şekilde gelsin bebişlerimiz 🤲🏻