Yayuze symozdag ilk haftalarda düşük riskiniz vardı daha sonrasında kasılmaların fazla olduğunu söylemiştim bize de o şekilde yazıldı ama sayesinde kasılma ve ağrım yok şükür ilk gebeliğim çokta tedirgin oluyorum haliyle ama çoğu gitti azı kaldı diyelim🤗🤗
symozdag Yayuze evet insan tedirgin oluyor galiba uyurken ben diyorum acaba kendimi mi sıkıyorum bacaklarım ondan mı ağrıyor diye, benimde ilk gebelik ☺️ sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişleri