Soztekin1 Boncukveannsi @ Umarım yüklemeyi başarabilmişimdir 🤗 ben 50 kişilik kolonya şişesi hediyeli olarak yaptırdım 😍
Cubukmakarna Kmelikem1 ya sadece özel bir ambalaj olmıcak ona takıldım ama napim zaten çöpe gidiyor. Bari düzgün çikolata yesin insanlar
Ays19Ays Kmelikem1 bunlarda çok güzelmiş hakikaten melodi çok başka dış paketi zaten atılacak isimli olsa da
Kmelikem1 Cubukmakarna bu attığım resimlere 10 TL farkla mi ne isim yazılan var. Bence kimse pakete bakmıyor aynen öyle çöpe gidecek. Ama melodi kalitesi almak için yeterli bence
Soztekin1 Busradnrcn merhaba İnstagram melloncikolata da yaptırdım. 1 adet yedim geldiğinde bol sütlü gibi bir tadı var, kalitesini bilemeyeceğim çikolata markası nedir bilemiyorum 😊
zeynep_6n Ays19Ays Instagram bebekçikotasına yaptırdım. Web siteleri https://www.cikolataatolyesi.com.tr direkt kutunun üstüne baskı yapıyorlar. O yüzden kutuyu kızıma toka kutusu vs olarak kullanmayı düşünüyorum.Bazıları sticker yapıştırıyormuş çünkü öyle uzun ömürlü olmaz diye burayı tercih ettim. Yanında boş plastik kolonya şişesi hediye ettiler. Çikolatanın tadı da gayet güzeldi. Ben beğendiğim modelin üstünde değişiklik istedim. İstediğim gibi yapıp gönderdiler. Doğum öncesi bende çok yorum istedim o yüzden biri soru sorunca hemen yardımcı olmak istiyorum. :)