1 haftadır bende hastayım öksürükle başladı gribe döndü bu ara salgın var ıhlamur, bal-limon-sıcak su, pekmez, bol meyve bunlarla azalttım şu an hala grip var onuda bi şekilde geçireceğim artık. Bunlardan başka bir yöntem yok maalesef gebelikte. Birde ağrılar için doktor parol içebilirsin dedi 🤷🏻♀️