1melekannesiii mysweetbabyy Takip et bütün şeker hastaları hastalığını tek seferde öğreniyor zaten🤷🏼♀️
mysweetbabyy 1melekannesiii bi kere 135 cikti diye şeker hastası ilan ettiniz şaka gibi size iyi akşamlar hanımefendi
1melekannesiii Ben niye ilan edeyim hanım efendi doktorun değilim neticede sadece doğru yölendirmeye çalışmıştım istediğin yerden anlamak istiyorsan kendin bilirsin iyi geceler😀😀