zeyneppp001 ilgisizdi hastane canım. Dogumum travma kaldı. Güven vermiyor . Devlet hastanesi standartları altinnda orası. Doktorum prof müzeyyen uyanikti. 3 acil kanama su geçmeyen ağrı olursa gel dedi gece 2 3 gibi gittim planli sezaryen olacaktım gönlü olana kadar gelmedi . Suyumda geldi kanama da taaaaa sabah 9 40 da ameliyat a girdim canı o zaman gelmek istedi. Koskoca hastanede neyi bekliyoruz diyorum ameliyatanede yer yokmuş. Yok sancim doğum için yeterli değilmiş korkmayacakmisim . Ben sezaryen olacaktım da gecenin 2 3 ünden sabaha kadar ne akla hizmet sanci çektim. Gram memnun kalmadım ameliyatta sana öyle bir dikiş aticam.bana çok dua edeceksin dedi her gün beddua ediyorum dikisim problemli bu doktorum şimdi duzeltecek