3babyannesy AyFa1608 teyzem hediye yaptırdı 190a bu seti tutmazsa hatıra kalır dedi emzik çeşit çeşit aldım hangisini tutarsa ucuna onu kullanırım bakalmda
AyFa1608 3babyannesy güle güle kullansın bebiş inşallah. Şey sorcam canım alırsam aklımda olsun netteki fotolarda net göremedim emziği çıkıyor mu değiştirmek istersen değişir mi
Aslaninannesi01 AyFa1608 çok tatlı olmuş bende oğluma yaptrdim emzik kutusu aldım ama bilin ne oldu beyefendi emzik tutmadı evde her marka emzik var inşallah bebeğiniz emzik tutar
AyFa1608 Aslaninannesi01 hadi ya yaramaza bak sen🤦 tutar inşallah ya ben bilerek emzik çok almadım 2 tane orta kalite bişey aldım tutarsa ilerde lazım oldukça alınır illaki. Bide bunu görünce heveslenip yaptırdım. Tutarsa tutar tutmazsa hatıra 🥲
momofthreechild Faness maşallah çok çok beğendim 🙏🏻🤍🧿 isminede bayıldııım ah çok istiyordum efnan koymayı ama nasip olmadı:) Aden koyduk ♥️♥️♥️♥️
Faness momofthreechild Yaaa olsun 😁 Bizim yatak odamızda tablo var arapça EF diye kocam Enes Ben Fatmanur ondan dolayı koydumm
Aslaninannesi01 AyFa1608 çok güzel bir hatıra oluyor gerçekten adıyla uzun sağlıklı ömrü olsun inşallah
AyFa1608 denizaktas oyy bu da çok tatlıu güle güle kullansın Güneş prenses🙂 ben amigurumi çıngırağı yapmıştım kendim yapmamış olsaydım tercihim böyle olucaktı🥲