momlife_7 22+1 haftalık hamileyim ayaktayken bebeğimin hareketini rahimde hissediyorum rahimime doğru vuruyor ilk başta emin olamadım sonra iki kere daha vurunca emin oldum bazen yatarken de sol tarafıma rahimde hissediyorum bunun sebebi nedir orda olması normal mi ? 😞 İlk hamileliğim bilmiyorum lütfen düzgün cevaplar verin terslemeyin 🙏🏻
Yeniannis_ momlife_7 doktorum bana normal dedi Alanı büyüyor ve sanırım daha yukarı da cıkmadı bebek benimde orda hissettiğim oluyor ve bazen toplanıyor. Ve oraya vurdukça wcye gidiyorum yap da yer açılsın diyor bildiğin Bende 21+3 üm cok şiddetli ve sürekli olursa yine de tedbir amaçlı muayeneye gidin bence
EmineDefneGokce momlife_7 ben 2 bebeğimide 25 ten sonra göbek deliğinde hissetmeye başlamıştım . Öncesinde hep alttaydı
Mhtpflz momlife_7 bende orada hissediyorum 30. Haftadan sonra yukarı çıkıyor bildiğim kadarıyla zaten çok aşağıda olursa doktorunuz mutlaka söyler
Nuraysss momlife_7 kız nirde hissedecen tabi rahimde hissedecen bebiş rahmin içinde 🤣 vajinada hissedebilrsn o haftalarda biraz aşağıda oluyorlar 🥰
momlife_7 Yeniannis_ yok çok şiddetli ve olmuyor ara da sırada oluyor suan karnıma doğru çıktı oturuyorum göbek deliğimin az asagısında alt karnımda hissediyorum ama yine de ordan vurduğunda rahimde de hissediyorum iki gün sonra gideceğim soracağım doktoruma anlamadım bende normalmidir
Yeniannis_ momlife_7 benim de toplanma şeklinde oluyor doktorum normal dedi Stres yapmayın o tarafınıza denk geldiğinde karnınızı sevin direk kaçıyo zaten😂
-hilalylmz6 momlife_7 momlife_7 bi doktora görünün bence rahim ağzı uzunluğunuzu vs ölçsün tam garanti olsun
Perihan2727 Merhaba 🌸 neden terslenesiniz ki gayet doğal bir soru sormuşsunuz🥰 Bende rahimde çok hissediyordum hatta baskı şeklinde de oluyordu bazen. Doktora bile gitmiştim çok şükür bir şey yoktu. Artık büyüyor ondan oluyor 🥰🌸
momlife_7 Perihan2727 merhaba ☀️ bazı insanlar var bura da bir kaç kez şahit oldum terslemelerine o yüzden endişelendim açıkçası 🙏🏻 ama cevabınız için çok teşekkür ederim içim rahatladı resmen daha 22 hafta erken olduğu için endişelendim açıkçası nette bile bebek doğuma yaklaştığı olur diye yazıyor yani son haftalarda biraz tedirgin oldum o yüzden yazmak istedim 🥹
Yeniannis_ momlife_7 bu arada millet neler paylaşıyor linçlenmiyor da bundan tersliycek olan birisi varsa bence direk muayene alayım bi doktora göstereyim kendisini Herkese verecek bi cevabınız olsun , hiç o ne der diye düşünmeyin hayatınızda , öpüldünüz♥️🌸
24-26 momlife_7 benimde oluyor bazen vajinamda bazen popomda hissediyorum ama normalmiş endişelenmeyin
momlife_7 Yeniannis_ yaa benim ki kaçmıyor valla hiç ıstıfını bozmuyor bıcırık😍🥹 çok tatlılar şimdiden rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍🤲🏻
momlife_7 Yeniannis_ çok teşekkür ederim canım çok haklısınız 😍 bazen insan cevap vermekten bile yoruluyor öyle patavatsızlsr var ki…🥹
momlife_7 EmineDefneGokce ben genelde göbek deliğimin altında hissediyorum bazen rahim bölgemde ☺️ ama çok şükür hissettiren rabbime sağlıkla gelsin bıdıklar 🥹🤲🏻
momlife_7 24-26 yaa popoda mı benim de arada popom atıyor bebek mi 😳 ilk defa duydum 😇 çok şükür sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımzı inşallah 😇
Yeniannis_ momlife_7 amin inşallah ♥️ benimki çok güzel kayıp gidiyor 😂😂 nazlı bi oğlum olcak sanırım şey diyormuşum anasına çekmiş 😂😂
Firdevs96 31+3 üm ama bebek hep aşşağıda benim daha doğrusu ayakları aşşağıda ve sürekli alt bölgemde hissediyorum dün gece hatta baya canım yandı acile gitmeyi bile düşündüm ama vazgeçtim korkutmuyor değil ama 2. Gebeliğim ve 2. Sezeryan olacak o yüzden ağrılı olabilir demişti dikiş olan bölgemde hareket ettiği için canımı çok yakıyor ama o bile mutlu ediyor çünkü biz onu abisinden sonra 6 yıldır bekliyoruz 🥲
momlife_7 Firdevs96 ooy maşallah çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın inşallah evet çok haklısınız onların bir minik hareketi bile bizi çok mutlu ediyor sağlıklı olsunlarda rabbşmden başka hiçbisey istemem 🥹
momlife_7 Yeniannis_ ahahah maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizimki kız anası gibi aynı inşallah bana benzer ama önceliğimiz sağlık 😍🙈
momlife_7 Nuraysss 🤣 valla ilk hamileliğim acemiyim❤️🙈 bazen hareketlerini göbek deliğinin asagısında alt karnımda hissediyorum ilk defa öyle olunca şaşırdım sanırım pozisyon değiştirdi doktorum bu haftalar çok pozisyon değiştirir dedi 🥰