buseyldz00 aynen ne kadar doğru demişsiniz yaz da olsa bebek üşür diye ben bir hevesle yaz doğacak diye şort atlet askılı tişört vs ne varsa aldım Marmaris’te oturuyorum ama ne olursa bebek o hiç uzun kolu bişey almadım ev doldu hep yazlık şeylerle 🙇🏻♀️