GamzeMeryemm58 Allah izin verirse temmuz ortasında tahmini doğum, henüz kıyafet almadım annemlerle konuştuğumda ben sıcak olucak isilik döker ince kısa kollu giydiririm diyorum yok kızım o daha körpe bebek üşür üşür diyor 😅 doğumunda gelecekler inşallah bakalım neler olacak muhtemelen karışacaklar kayınvalidem de aynı mantıkta inşallah bunaltmazlar bizi 😂